Nawigacja
Strona główna
Kontakt
Podgląd serwera TS3

Klan
Historia klanu
Osiągnięcia
Ligi - turnieje - kampanie
Rekrutacja
Wszyscy członkowie klanu

ARMA 3
ATC (ARMA Tactical Combat)
TacBF (Tactical Battlefield)
ArmA Wargames

ARMA 2
PR:A2 (Project Reality: ARMA 2)
ATC (ARMA Tactical Combat)
VB (Virtual Battle)

Romanovo
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003

Strona
Szukaj
Kategorie newsów
Zaloguj się
ATC6 - bitwa siódma
Mecze / Ligi / Turnieje

30 sierpnia rozegrana została siódma bitwa kampanii ATC6. Walka powraca do okolic Neochori, gdzie przeciwnik podejmuje ofensywę. Brawurowy desant REDFOR rozbija się o naszą obronę przeciwlotniczą, skutkując już w pierwszych trzydziestu minutach gry utratą przez przeciwnika połowy lotnictwa. Straty te, nie zniechęcają jednak przeciwnika, który zaciekle atakuje, próbując odciąć nas od zaopatrzenia. W połowie bitwy REDFOR przejmuje inicjatywę i zdobywa kontrolę nad dwoma sektorami. Nasze siły ponoszą straty i nie są w stanie odzyskać utraconych sektorów. Bitwę przegrywamy stosunkiem 1:2.

 

Obrazy newsów: atc6_b5.jpg

ATC6 - bitwa szósta
Mecze / Ligi / Turnieje

23 sierpnia, po dwutygodniowej przerwie, odbyła się szósta bitwa kampani ATC6. W tej bitwie przeszliśmy do ofensywy podejmując atak na stolicę wyspy - Pyrgos. Po odrzuceniu przez dowództwo planu szybkiego desantu, rozpoczęliśmy atak z lądu. Niestety, nasze siły przytłoczone przez jednostki pancerne przeciwnika, nie były w stanie zbliżyć się do sektorów. Podjęty przez nas pod koniec bitwy, desperacki zmasowany atak piechoty i desant od strony morza, w żaden sposób nie wpłynął na wynik końcowy. Bitwa zakończona naszą porażką 0:3.

 

Obrazy newsów: atc6_b6.jpg

ATC6 - zawieszenie ognia
Mecze / Ligi / Turnieje

W związku z podjętą przez dowództwa obydwu stron konfliktu decyzją, po zakończeniu piątej bitwy, wprowadzono dwutygodniowe zawieszenie ognia. Ma to na celu reorganizację sił i środków, oraz ulepszenie strategii działania w dalszej części kampanii. Poniżej zdjęcie prezentujące sytuację na froncie po pięciu bitwach w kampanii ATC6.

 

Obrazy newsów: atc6_afterb5.jpg

ATC6 - bitwa piąta
Mecze / Ligi / Turnieje

9 sierpnia rozegrana została piąta bitwa kampanii ATC6. Naszym zadaniem była obrona miasta Neochori i jego okolic. Szeregi przeciwnika były osłabione ze względu na niską frekwencję, co zaskutkowało ilością 25 graczy przeciwko naszym 40. Obrona została przeprowadzona spokojnie. Ataki przeciwnika były powstrzymywane, a jego siły spychane w głąb wyspy. Z kolei nasza strona poniosła spore straty wśród lotnictwa. Bitwa zakończyła się naszym zwycięstwem 3:0.

 

Obrazy newsów: atc6_b5.jpg

ATC6 - bitwa czwarta
Mecze / Ligi / Turnieje

2 sierpnia odbyła się czwarta bitwa kampanii ATC6. Tym razem naszym zadaniem był atak na miasto Telos oraz okolice głównego lotniska. Teren nie działał na naszą korzyść. Logistyczny plan dowództwa zawiódł. Bitwa toczyła się własnym rytmem, który nie miał szans przynieść nam zwycięstwa. Bitwa zakończona porażką 0:3.

 

Obrazy newsów: atc6_b4.jpg

ATC6 - bitwa trzecia
Mecze / Ligi / Turnieje

26 lipca odbyła się trzecia bitwa kampanii ATC6. Przeciwnik, po naszej ostatniej porażce, rozpoczyna ofensywę na północne wybrzeże. REDFOR przeprowadza błyskawiczny desant drogą lotniczą, ponosząć przy tym ciężkie straty. Nasze oddziały pancerne zatrzymują wrogie siły lądowe w połowie drogi do sektorów. Mimo to, przeciwnikowi udaje się wydostać z okrążenia i rozpocząć właściwy atak. Pod koniec bitwy REDFOR kontroluje dwa z trzech sektorów. Heroicznym aktem, przy pomocy śmigłowca, udaje nam się zdesantować bezpośrednio w jednym z sektorów pod kontrolą przeciwnika, zajmując go na chwilę przed końcem czasu. Bitwa zakończyła się naszym zwycięstwem 2:1.

 

Obrazy newsów: atc6_b3.jpg

ATC6 - bitwa druga
Mecze / Ligi / Turnieje

19 lipca odbyła się druga bitwa kampanii ATC6. Tym razem, po ostatniej udanej obronie, przechodzimy do kontrataku. Teren na którym stoczyliśmy bitwę to okolice miasteczka Kalithea. Od samego poczatku przeciwnik stawiał silny opór. REDFOR nie dawał nam możliwości zbliżenia się do sektórów. Bitwa zakończyła się nasza porażką 0:3.

 

Obrazy newsów: atc6_battle2.jpg

ATC6 - bitwa pierwsza
Mecze / Ligi / Turnieje

12 lipca o godzinie 18.30 rozpoczęła się pierwsza bitwa w ramach kampanii ATC6. W pierwszej bitwie stroną atakującą byli przeciwnicy (REDFOR), natomiast naszym zadaniem było utrzymanie trzech sektorów rozmieszczonych na półwyspie. Poniżej krótki raport pomisyjny:

"Bedąc po stronie BLUFOR broniliśmy półwyspu. Do połowy bitwy utrzymywaliśmy przewagę, niestety druga połowa była już bardziej wyrównana. Pomimo utracenia kontroli nad jednym z sektorów, udało nam się wygrać bitwę wynikiem 2:1."

 

Obrazy newsów: atc6_sect1.jpg

ATC6 wystartowało!
Mecze / Ligi / Turnieje

Obrazy newsów: new-atc-logo.png

Po wielu tygodniach poprawek i testów, szósta kampania Arma Tactical Combat ostatecznie wystartowała (pierwsza bitwa odbyła się 12 lipca)! Szósta edycja, ponownie jak poprzednie, skupi się na walce obu stron konfliktu, w ramy których wchodzą klany i społeczności z całego świata. Mechanika misji, będąca główną cechą kampanii, pozostaje nienaruszona, uwzględniono jedynie drobne poprawki i ulepszenia związane z nowymi rozwiązaniami technicznymi zawartymi w ARMA 3. Klan [EC] Elite Corps po raz kolejny bierze udział w tych rozgrywkach. Tym razem przyjdzie nam walczyć po stronie BLUFOR. Po naszej stronie znajdują się również gracze wchodzący w skład polskiej społeczneści ARMA, czyli [PAC] Polish Arma Community.

W najbliższym czasie, na łamach naszej strony, pojawią się krótkie relacje z już rozegranych i nadchodzących bitew. Poniżej krótki zarys fabularny będący tłem wydarzeń kampanii:

 

"2020

W momencie gdy kryzys ekonomiczny, polityczny i instytucjonalny Grecji osiąga punkt kulminacyjny, niektóre prowincje kraju ogłaszają secesję podejmując walkę zbrojną. W regionie Północnych Wysp Egejskich, niedaleko wybrzeża Turcji, wyspa Lemnos ogłasza niepodległość i tym samym narodziny Republiki Altis, niezależnej od Republiki Grecji i Unii Europejskiej. Grecja i UE nie uznają Republiki Altis i proszą o wsparcie NATO, by powstrzymać rebelię. W odpowiedzi, nowa republika nawiązuje współpracę z Iranem i innymi krajami CSAT, których wpływy sięgają pobliskiego wybrzeża Turcji.

2021

Rok później, przez Republikę Altis przetacza się wyniszczająca wojna domowa. NATO rozlokowało swoje siły na wyspie. Dezerterzy i inni członkowie Sił Zbrojnych Altis połączyli siły z innymi ruchami opozycyjnymi, w celu usunięcia wspieranego przez CSAT rządzu Altis i wszystkich zewnętrznych wpływów, co ma w dalszej perspektywie umożliwić zjednoczenie wyspy z ojczyzną. Altis jest de facto podzielony na dwie części będące pod kontrolą odpowiednio NATO i CSAT. Czas na zabiegi dyplomatyczne się skończył..."

 

Obrazy newsów: atc6_mapscreen.jpg

10 rocznica!
Newsy

Dziś, 8 listopada 2014 roku, ma miejsce 10 rocznica działalności klanu [EC] Elite Corps. Dokładnie dziesięć lat temu, 8 listopada 2004 roku, uruchomiona została pierwsza strona internetowa naszego klanu. Był to symboliczny moment powstania zespołu, który został wspólnie założony przez Romanova i Vetisa, dwóch najstarszych graczy klanu, którzy są jego aktywnymi członkami do dziś.

Klan [EC] Elite Corps jest najstarszym polskim klanem OFP i ARMA, który od dekady nieprzerwanie prowadzi aktywną działalność. Przez ostatnie dziesięć lat klan [EC] wziął udział w 17 ligach i turniejach, osiągnął wiele sukcesów, zdobył liczne trofea i odznaczenia. Klan swoje działania wojenne prowadził już w sumie w czterech grach, zaczynając od Operation Flashpoint (2001), następnie ArmA: Armed Assault (2006), ArmA 2 (2009), aż po ArmA 3 (2013). Przez ostatnią dekadę bardzo dużo zmieniło się w świecie elektronicznej rozgrywki. Na naszych oczach powstawały i upadały wielkie zasłużone klany, jak i sezonowe objawienia. W trakcie naszej działalności zmienił się sposób prowadzenia rozgrywek wieloosobowych w serii ARMA z małych nielicznych pojedynków klanowych po wielkie kampanie wojenne mieszczące na serwerach w trakcie swoich bitew nawet setkę graczy jednocześnie. Przez mijające lata, zmieniał się świat i ludzie, zmieniał się również klan. Od 2004 roku przez szeregi klanu [EC] przewinęło się ponad 40 graczy. Mimo to, klan charakteryzuje się stabilnością. Wysoko postawiona poprzeczka wobec kandydatów do klanu Elite Corps skutkuje tym, że w jego szeregi dostają się tylko najlepsi. Podobnie jest w samym dowództwie klanu. Nieprzerwanie od dziesięciu lat klanem zarządza dwóch graczy dowódców - Romanov Vetis. Duże podziękowania dla nich ze strony wszystkich członków klanu za lata poświęceń i zaangażowania. Podziękowania należą się również koledze Sławkowi, który bardzo często pomaga w "życiu codziennym" klanu. Podziękowania należą się również wszystkim obecnym i byłym członkom klanu, którzy dawali i dają z siebie bardzo wiele, by osiągnąć kształt, w którym obecnie jest klan [EC]. Wśród zasłóżonych jest też Rożek, założyciel tej strony i jej wieloletni administrator, który poświęcił setki godzin w rozwój tego medium.

Na końcu chcielibyśmy podkreślić bardzo ważną rzecz - klan to nie jest fizyczny byt, klan to ludzie. Tak długo jak ta grupa ludzi będzie razem ze sobą współpracowała i spędzała wolne chwile, tak długo klan będzie istniał. Z tego miejsca [EC] Elite Corps życzy sobie kolejnej dekady tak udanej działalności!

 

Obrazy newsów: ec10lecie.jpg

 

 

P.S. Zapraszamy wszystkich do obejrzenia specjalnie przygotowanej z tej okazji zupełnie nowej podstrony "Historia klanu", w której bardzo kompleksowo opisane jest 10 lat działalności klanu [EC] Elite Corps. Dla zainteresowanych polecamy również podstronę "Osiągnięcia", gdzie można w wygodny sposób przejrzec nasze najważniejsze nagrody. Z kolei podstrona "Ligi - turnieje - kampanie" zawiera bardziej szczegółowy wykaz naszej partycypacji w rozgrywkach. Aktualizacji uległa również "Baza wyników", w której zawarliśmy wyniki z większości meczy w jakich klan [EC] brał udział. Dużo ciekawych smaczków można znaleźć w szczegółach meczy rozgrywanych w lidze PFL (w grze Operation Flashpoint). W celu uzyskania większej ilości informacji prosimy o kontakt.

Przerwa techniczna
Serwer

Ze względu na prace konserwacyjne, oba serwery (ARMA 2 i ARMA 3) zostały wyłączone do odwołania.

Podgląd serwera TS3
kliknij by rozwinąć
Partnerzy